سایت در حال بارگذاری است ...
09935294482 info@darsyad.ir زمان کاری : هر روز هفته! تهران ، ولیعصر

تغییرات کتاب زیست شناسی یازدهم چاپ 97

تغییرات کتاب زیست شناسی یازدهم چاپ 97

بالاخره بعد از روزها تلاش ، تغییرات و اصلاحیات کتاب زیست شناسی یازدهم را جمع آوری و آماده کردیم …
🖌 تغییراتی که در سطح اینترنت و کانال های مختلف وجود دارد همگی ناقص هستند و تصمیم گرفتیم یک جزوه جامع در این زمینه تهیه کنیم.

تغییرات کتاب زیست شناسی یازدهم چاپ 97 درس یاد آقامحمدی

با چاپ کتاب زیست شناسی (2) پایه یازدهم در سال 96 و همچنین چاپ 97، تغییراتی در کتاب ایجاد شده است . از آنجا که در کانال زیست شناسی یازدهم_آقامحمدی در سال گذشته تدریس صوتی و خلاصه و نکات و سوالاتی قرار دادم، تصمیم گرفتم که تغییرات کلی و جزئی که در کتاب چاپ جدید اعمال شده را گردآوری نمایم.
با توجه به اینکه دانش آموزانی که اکنون (تیرماه 97) پایه یازدهم هستند و سال قبل کتاب یازدهم چاپ 96را مطالعه کرده اند، باید تغییرات را در کتاب یازدهم خود اعمال کنند زیرا منبع کنکور سال آینده، چاپ جدید کتاب است. پس تغییرات را با دقت اعمال کنید.
اینکه منبع کنکور سال 98 نظام جدید، کتاب هایی است که دانش آموزان در همان سال خوانده اند یا کتاب های چاپ جدید است، هنوز از طرف دفتر تالیف کتب درسی یا سازمان سنجش اعلام نشده است. اما منطقی است که اشتباهات و ابهامات کتب سال های قبل اصلاح شده و بهترین منبع خواهد بود. در ضمن این تغییرات، تغییرات جزئی محسوب می شود نه تغییرات کلی.
بد نیست بدانید در سال های قبل نیز کتب زیست دوم و سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی تغییراتی جزئی را طی چند سال متوالی داشته است و برخی کلمات و عبارات و جملات حذف،تغییر و اضافه شدند. و طبق اطلاعیه سازمان سنجش، همواره کتب چاپ به عنوان منبع کنکور معرفی می شدند.

🎈 تغییرات کل کتاب زیست یازدهم چاپ 96 و چاپ 97 در 53 صفحه آماده شد.

🖌 حتما حتما دانلود و مطالعه کنید و تغییراتو اعمال کنید… 👇👇

درس یاد

227 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !