سایت در حال بارگذاری است ...
09935294482 info@darsyad.ir زمان کاری : هر روز هفته! تهران ، ولیعصر

نکات کنکوری زیست شناسی دهم فصل اول

نکات کنکوری زیست شناسی دهم فصل اول

همانطور که درمطلب بهترین روش مطالعه و یادگیری زیست شناسی (بخش اول) ذکر شد،هنگام خواندن درس زیست شناسی برخی نکات از چشم شما دور می ماند و به برخی نکته ها و مباحث مهم در مطلب توجه نخواهید کرد اما با مرور و تکرار دوباره،  به این نکاتی که جا انداخته اید توجه خواهید کرد و بهتر آنها را درک می کنید.

در مطلب بهترین روش مطالعه و یادگیری زیست شناسی (بخش دوم) گفتیم که برای تکرارهای زیاد در مدت زمان کم اما با بازدهی بالا، روشی وجود دارد که این روش، استفاده از جملات صحیح و غلط و یا تست های خوب و استاندارد است. از آنجا که مبنا و پایه تست ها همان تغییر جملات است، تصمیم گرفتیم مجموعه جملات صحیح و غلط را برای شما دانش آموزان عزیز آماده کنیم.

این جملات صحیح و غلط در قالب تصاویری که در هر کدام حدود 5 جمله آورده شده است در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و مدتی بعد پاسخ آن ها را به صورت صوتی یا تصویری با تحلیل و توضیح کامل خواهید شنید.

اکنون در این پست نکات بسیار مهم و چالشی فصل اول را فرا خواهید گرفت. در پایین مطلب به نکات کنکوری زیست شناسی دهم فصل اول توجه کنید و پاسخ را در کانال تلگرام زیست شناسی دهم (Bio10ir@) مشاهده کنید یا بشنوید…

 

  • همۀ جانداران دارای اطلاعات ذخیره شده در DNA خود هستند که الگوهای رشد و نمو را تنظیم می کند.
  • جانداران پر یاخته ای همانند جانداران تک یاخته ای رشد و نمو دارند.
  • هر اجتماع زیستی فقط افراد یک گونه را شامل می شود.

آیا به دنبال پاسخ این سوالات یا درستی و نادرستی این جملات هستید؟ پاسخ را در کانال زیست شناسی دهم _ آقامحمدی Bio10ir@ بشنوید.

درس یاد

227 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !